Community

De community ondersteunt recreatie-ondernemers in het toegankelijk maken van hun locatie of activiteit. Als ondernemer heb je met Karin Stiksma als kwartiermaker van de community één aanspreekpunt en een matchmaker. Dat levert gemak op voor jou als ondernemer. Immers de dagelijkse gang van zaken en de gevolgen van corona vragen al genoeg van je tijd. Heb je als ondernemer, stichting of leverancier de volgende vragen:

  • hoe kan ik de weg in de jungle van toegankelijke recreatie vinden?
  • hoe kan ik zorgen dat mijn bedrijf niet achter blijft en dat gasten met een beperking welkom zijn?
  • hoe krijg ik snel en een compleet zicht op best practices, beschikbare kennis en lessons learned?
  • hoe zorg ik dat ik het wiel niet opnieuw uitvind?
  • hoe kan ik makkelijk, zonder inzet van mijn innovatiebudget, tot disruptieve innovatie komen?
  • hoe kan ik makkelijk en snel als organisatie laten zien dat wij ons hard maken voor toegankelijkheid?
  • hoe kan ik zorgen dat toegankelijkheid ten goede komt aan de reputatie van mijn bedrijf?
  • hoe kan ik ideeën opdoen waar ikzelf waarschijnlijk niet opkwam?
  • hoe signaleer ik snel kansen waar ik als leverancier mijn produkten en diensten kan afzetten?

De community levert een schat aan kennis op en een netwerk op bestuurlijk niveau.

De community: een win-win

Wij zijn een waardengedreven community. Onze kernwaarde is: win-win. Daar horen de volgende handelingswaarden bij:

  • Slagvaardig
  • Samenwerken
  • Leren
  • Verbinden
  • Kennisdelen
  • Inspireren

Wat biedt de community jou?

  • Eén centrale plek voor alle kennis op het snijvlak van leisure & toegankelijkheid.
  • Eén centrale toegang tot het totale netwerk op het snijvlak van leisure & toegankelijkheid.
  • Eén centrale plek met toegang tot ervaringsdeskundigheid, specifiek in de recreatiesector.
  • Door aangesloten te zijn, laat je zien dat je toegankelijkheid voor iedereen serieus neemt.
  • De community biedt een podium aan jouw organisatie en diensten. Dat geldt ook voor de onderwerpen of belangen waar jij je sterk voor maakt.
  • Je doet je voordeel met een grote en diverse groep mensen die samen meer weten. Denk aan co-creatie en disruptieve innovatie.

Wat heb jij de community te bieden?

Het basisprincipe van een community is gedeelde verantwoordelijkheid. Een community valt of staat met de participatie van de deelnemers, zij bepalen het succes ervan. Daarom hebben we ook een aantal spelregels.

We verwachten van jouw organisatie dat je ook actief bijdraagt. Dat kan door bijvoorbeeld door je netwerk te betrekken, interessante content te delen en mee te denken over activiteiten. We vinden het belangrijk dat jouw organisatie laat zien dat zij deelnemer is van de community door het logo op je organisatie website te plaatsen. Wij plaatsen ook graag jouw organisatielogo op de community website. Zo maken we met elkaar de beweging naar meer toegankelijke recreatie. En maken we zichtbaar dat we als organisaties ons er hard voor maken dat gasten met een beperking welkom zijn. Dat we er aandacht voor hebben. Denk en handel win-win!

Meer informatie?

Vul onderstaande gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact op!

Hartelijk dank voor uw belangstelling!
Oeps, er ging iets mis. Probeer het later nog eens.