Home TG Forums Toegankelijke recreatie Napraten DWU Toegankelijk Theater 29-04-20201

Tags: 

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 5

Dag allen,

Het was weer een boeiend uur vanmorgen tijdens de Digital Wake Up!

Er werden al zaken uitgewisseld via de chat, mooi. Het forum is bij uitstek de plek om nog even verder te praten. Heb jij een link naar een interessant artikel, dat aansluit op het onderwerp Toegankelijk Theater / Het Nationale Theater op weg naar een inclusief medewerkersbestand ? Deel hem hier!

Deel ook je vragen aan elkaar, of een complimentje voor de sprekers!

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden, 3 weken geleden door Redactie.
    Redactie
    Sleutelbeheerder

https://www.vno-ncw.nl/forum/zes-jaar-banenafspraak-we-moeten-het-doen-met-een-krakkemikkig-stelsel

Quote uit het artikel: ‘Het mooist vind ik de verhalen van ondernemers die zeggen: eerlijk gezegd had ik er geen zin in. Ze nemen één arbeidsgehandicapte aan en eindigen met 20. Niet omdat ze bang zijn voor een boete, maar omdat ze merken dat die mensen waarde toevoegen aan hun bedrijf. De bedrijfsresultaten zijn gestegen, de stemming op de werkvloer is verbeterd. Hun onderneming zou omvallen als ze weggaan. Ik werk met positieve, gedreven mensen. Ik zou het behoorlijk missen als ik het niet meer zou doen.’

Met dank aan Kees Klesman (Club van Elf) voor het delen.

Janneke van Tilborg
    Bijdrager
    Aantal berichten: 1

Goedemiddag allen,

Ik vond het erg leuk om aan te sluiten bij deze bijeenkomst! Erg interessant om te horen wat er allemaal speelt in jullie community, en ik vond het leuk om wat van onze inzichten te delen op het gebied van het meer divers en toegankelijk maken van het personeelsbestand van een organisatie. Mochten jullie hier nog vragen over hebben of hier verder over willen sparren, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Ik ben te bereiken op 06 4220 2411 of janneke@studerenenwerkenopmaat.org.

Wellicht tot horens!

Redactie
    Sleutelbeheerder

Top Janneke, nogmaals dank voor je leerzame bijdrage aan de DWU! Inclusie werkt!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.